Godišnji u Srbiji: Letnja promotivna kampanja „Izaberi svoju avanturu – vidi Srbiju“ počinje 11. maja

Od strane Ozon
0 komentar

Letnja promotivna kampanja namenjena domaćim turistima „Izaberi svoju avanturu – vidi Srbiju“ počinje u ponedeljak, 11. maja, a direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović smatra da će se ove godine za seoski turizam tražiti mesto više.

Godišnji Ilustracija

Labović je izrazila nadu da će bolja epidemiološka situacija u zemlji doprineti tome da se domaći turisti odluče za putovanje kroz Srbiju.
– Vidimo po komunikaciji sa lokalnim turističkim organizacijama i pružiocima usluga smeštaja da je zaista interesovanje veliko, naročito kada su u pitanju seoska domaćinstva i etno sela. Mislimo da će se u 2020. zatražiti mesto više kada je seoski turizam u pitanju, ali isto tako mislimo da će planinski centri i naše banje imati veliku pažnju – rekla je Labović za Tanjug.
Ona je podsetila i na veliku tražnju za turističkim vaučerima po Srbiji, navodeći da je u prva dva meseca podeljeno 160.000 vaučera za domaće turiste, i da je pripremljeno još 400.000 vaučera.
– To pokazuje da s pravom možemo da očekujemo da će veliki broj domaćih turista putovati i odlučiti se za odmor u Srbiji. Mi ćemo tome kroz našu letnju kampanju posebno da posvetimo pažnju i ona će biti usmerena samo na domaće turiste – rekla je Labović.

Kaže da će letnja kampanja biti jako interesantna, a imaće za cilj da pomogne građanima da se lakše odluče gde letovati u Srbiji.
Govoreći o trenutnom stanju u srpskom turizmu, Labović kaže da je još rano donositi finalnu ocenu, ali trenutni podaci pokazuju da je u prvom kvatalu turizam ostvario pad u broju dolazaka turista za nešto više od 8%, a kada su noćenja u pitanju onda je oko 2%.
Kaže da je veći procenat pada kod stranih, nego kod domaćih turista.
– Moram da napomenem da nas ne zavara ova cifra, jer kada kažete minus osam odsto, ne zvuči preterano strašno, ali je činjenica da je je rezultat januara i februara gde smo imali odličan porast i dolazaka i noćenja turista – ukazala je Labović.

Gledano prema rezultatima iz januara i februara, ova godina bila bi rekordna za srpski turizam, ističe Labović.
Održavanje manifestacija u zemlji, kaže Labović, zavisiće od epidemiološke situacije, odnosno od predloga epidemiloga i propisa koji budu na snazi, ali u ovom trenutku, ističe, sve manifestacije su otkazane.
– I organizatori manifestacija će morati da procene da li se isplati da organizuju te manifestacije u nekom drugom terminu, tu govorimo o onim manifestacijama koje su u ovom trenutku otkazane – rekao je Labović.
Navodi da će tek naknadno biti odlučeno da li će se manifestacije održati do kraja godine u drugom terminu, ili će sve biti pomereno za sledeću godinu.

eKapija

You may also like