Problemi u nagradnoj igri „Uzmi račun i pobedi“: Građani se žale na tehničke poteškoće prilikom upisa koda

Od strane Ozon
1 komentar

Nagradna igra „Uzmi račun i pobedi“ postala je izuzetno popularna među građanima Srbije, koji u njoj vide priliku da osvoje vredne nagrade, među kojima su i stanovi. Međutim, od samog početka, neki učesnici se suočavaju s raznim problemima prilikom učešća.

Ova nagradna igra se odvija putem aplikacije, gde građani skeniraju fiskalne račune kako bi stekli pravo na učešće. No, problemi se nastavljaju. Mnogi učesnici se žale da ne mogu da unesu kod koji dobijaju putem SMS-a, jer ih aplikacija odmah izbaci, dok neki čak i ne dobijaju potrebne kodove za učešće.

Jedna od učesnica nagradne igre izjavila je: „Ja ne mogu da unesem kod koji dobijem putem SMS-a. Odmah me izbaci kao da je sve odrađeno. Nemam i ne pojavljuje mi se kod od dve slovne iznake i šest brojeva što praktično znači da nisam postala učesnik u nagradnoj igri, ali prihvata skenirane račune i dobijam povratnu informaciju da je račun uredno unet.“

U vezi s ovim problemom, na sajtu ove nagradne igre objašnjeno je: „Po Zakonu o fiskalizaciji, dozvoljeno je da fiskalna kasa privremeno radi i u oflajn režimu (bez veze sa internetom), u kom slučaju račun neće biti registrovan u sistemu Poreske uprave u datom trenutku. Međutim, poreski obveznik je dužan da u roku od pet dana od datuma izdavanja računa prosledi podatke o tom računu Poreskoj upravi, nakon čega se račun može smatrati ispravnim i uneti u aplikaciju.“

Sistem je podešen tako da automatski šalje SMS sa kodom potrebnim za registraciju na broj mobilnog telefona koji ste uneli prilikom otvaranja naloga. Ukoliko vam kod nije stigao na SMS, molimo vas proverite još jednom da li ste uneli ispravan broj mobilnog telefona i vodite računa da prilikom unosa broja NE ponavljate pozivni broj (063, 064, 069 itd) koji ste već uneli prilikom izbora mreže iz padajućeg menija.Pojedini računi su odštampani na način da nemaju dovoljno čitljiv QR kod što onemogućava skeniranje. U tom slučaju – možete registrovati račun tako što ćete kliknuti na opciju „Unesi ručno“ i ukucati PFR broj računa i PFR vreme koji se nalaze na donjoj polovini svakog računa.Računi se unose isključivo putem aplikacije Uzmi račun i pobedi i to na 2 načina: – skeniranjem QR koda sa fiskalnog računa – unošenjem podataka sa fiskalnog računa. Za skeniranje izaberite iz glavnog menija opciju „Skeniraj kod“, pritisnite dugme „Pokreni kameru“ i usmerite kameru mobilnog telefona na QR kod fiskalnog računa. Nakon uspešnog skeniranja, na ekranu će se pojaviti obaveštenje da je račun dodat u bazu podataka. Drugi način unosa je putem putem opcije „Unesi ručno“ – u ovom slučaju potrebno je da ukucate PFR broj računa i PFR vreme koji se nalaze na donjoj polovini svakog računa. Nakon pritiska na dugme „Pošalji“, na ekranu će se pojaviti obaveštenje da je račun dodat u bazu podataka. Važno je obratiti pažnju na to da je reč o vrsti računa „Promet-prodaja“ (oznaka se nalazi u gornjem delu računa, iznad spiska kupljenih proizvoda ili usluga). Račun možete uneti samo jednom – u slučaju ponovnog unošenja, dobićete obaveštenje da je došlo do neuspešne prijave i da je račun već iskorišćen.

Ako imate problema s registracijom i niste primili potrebni kod putem SMS-a, evo nekoliko koraka kako da rešite ovu situaciju:

  1. Proverite broj mobilnog telefona:
    Uverite se da ste pravilno uneli broj mobilnog telefona prilikom otvaranja naloga. Takođe, budite sigurni da niste ponovili pozivni broj (npr. 063, 064, 069 itd.) prilikom izbora mreže iz padajućeg menija.
  2. Nemogućnost skeniranja QR koda:
    Neki računi su odštampani na način da nemaju dovoljno čitljiv QR kod. U tom slučaju, možete registrovati račun tako što ćete kliknuti na opciju „Unesi ručno“ i ukucati PFR broj računa i PFR vreme koje se nalaze na donjoj polovini svakog računa.
  3. Unos računa u aplikaciju:
    Računi se unose isključivo putem aplikacije „Uzmi račun i pobedi“ na dva načina:
    • Skeniranje QR koda: Iz glavnog menija izaberite opciju „Skeniraj kod“, pritisnite dugme „Pokreni kameru“ i usmerite kameru mobilnog telefona na QR kod fiskalnog računa. Nakon uspešnog skeniranja, na ekranu će se pojaviti obaveštenje da je račun dodat u bazu podataka.
    • Unos ručno: Kliknite na opciju „Unesi ručno“ i ukucate PFR broj računa i PFR vreme koje se nalaze na donjoj polovini svakog računa. Nakon pritiska na dugme „Pošalji“, na ekranu će se pojaviti obaveštenje da je račun dodat u bazu podataka. Važno je obratiti pažnju na to da je reč o vrsti računa „Promet-prodaja“ (oznaka se nalazi u gornjem delu računa, iznad spiska kupljenih proizvoda ili usluga).

Građani koji se suočavaju sa ovim ili sličnim problemima mogu prijaviti nepravilnosti telefonom na brojeve 011/361 99 00 ili 011/347 90 61 ili putem specifičnog linka na sajtu nagradne igre.

Podsetimo, nagradna igra „Uzmi račun i pobedi“ je pokrenuta s ciljem motivisanja građana da uzimaju fiskalne račune i na taj način doprinesu borbi protiv sive ekonomije, a organizuju je Vlada Srbije i NALED.

Skraćeni pravilnik i upustva za učestvovanje su na sledećem crvenom linku Uzmi račun i pobedi 2023

Kontakt centar za nagradnu igru Uzmi račun i pobedi 2023 daje odgovore na pitanja koja građani postavljaju putem mejla kontakt@uzmiracun.rs Radno vreme kontakt centra je radnim danima od 9 do 17 časova. Vikendima i tokom praznika kontakt centar ne radi.

Možda Vam se svidi i

1 komentar

Nikola Nikolovski 11.04.2024. - 9:19 am

Šta da radim sa računima od oktobra, novembra i decembra 2023 g. koje sam skupljao, radi se o 25000?
Dali da šaljem u ministarstvu za finansije, za utešnu nagradu?

Komentari su zatvoreni.