Razmatraju se i mogućnosti da se u okviru Fruškogorskog koridora uporedo sa izgradnjom saobraćajnice izgradi i tunel za navodnjavanje koji bi povezao reku Dunav i Srem.
Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović razgovarala je sa delegacijom kompanije CRBC (China road and bridge corporation) o realizaciji projekta izgradnje Fruškogorskog koridora, odnosno brze saobraćajnice Novi Sad-Ruma.
Sa predstavnicima kineske kompanije razgovarano je o statusu projektne i planske dokumentacije i karakteristikama deonica na koje je projekat izgradnje Fruškogorskog koridora podeljen. Razmatraju se i mogućnosti da se uporedo sa izgradnjom saobraćajnice izgradi i tunel za navodnjavanje koji bi povezao Dunav i Srem, navodi Ministarstvo građevinarstva u saopštenju. Time bi se pored saobraćajnog povezivanja rešilo i pitanje navodnjavanja, što bi dodatno doprinelo razvoju poljoprivrede i ekonomije Vojvodine i Srbije u celini.
Projekat izgradnje autoputa Novi Sad-Ruma, dužine 45,4 kilometra, podeljen je na četiri deonice, a u prethodnom periodu prioritet je bila izrada projektne dokumentacije. Izradu dokumentacije finansirala je država, generalni projekat uradio je Institut za puteve, a urađen je i prostorni plan područja posebne namene za ovaj putni pravac.
Fruškogorski koridor deo je putnog pravca Novi Sad-Ruma-Šabac-Loznica-granica sa Bosnom i Hercegovinom, koji spaja Srbiju sa Hrvatskom, Bosnom i Hercegovinom i širim okruženjem. Povezaće tri opštine – Novi Sad, Irig i Rumu. U perspektivi, ovaj putni pravac povezaće Vojvodinu i zapadnu Srbiju, ali i Koridor 10 i Koridor 11 sa Koridorom 5c, pravac Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Mostar-Ploče.
Tanjug