Pritužbe na zakazivanje pregleda

Najviše pritužbi građana na rad zdravstvenih ustanova u Vojvodini odnosi se na zakazivanje pregleda što dovodi i do višemesečnog odlaganja, saopštila je Kancelarija vojvođanskog ombudsmana.
Povodom 7. aprila, Međunarodnog dana zdravlja, ombudsman upozorava na sve veći broj predstavki zbog teškoća u zakazivanju pregleda preko “kol centara”. “Tokom istraga pokazalo se da zdravstvene ustanove smatraju da je zakazivanje pregleda ovim sistemom olakšano, ali da zbog malog broja lekara ne postoje kapaciteti da svi potencijalni pacijenti zakažu pregled u željenom terminu, zbog čega se pregledi i početak lečenja odlažu i po nekoliko meseci”, navodi se u saopštenju.

“Na osnovu pritužbi građana i podnetih predstavki, Pokrajinski ombudsman ukazuje da je ostvarivanje prava na zdravstvenu zaštitu u Vojvodini otežano, pre svega zbog malog broja lekara i zdravstvenih radnika i nedostatka novca”, navodi se u saopštenju i dodaje da zdravstvene ustanove stoga često restriktivno tumače propise kako bi se smanjio broj pacijenata.

You May Also Like