Otkazi na RTV zbog skandala u vestima

Generalni direktor RTV-a Blažo Popović dao je otkaz osobi koja je bila odgovorna za ispisivanje titla o poseti Vladimira Putina Srbiji, u najavi Dnevnika koji je juče u 17h emitovan na programu RTV-a i RTS-a. Takođe, više osoba je zbog propusta suspendovano.
Na titlu je, uz sliku na kojoj se rukuju predsednik Srbije i premijer Rusije pisalo “Potvrda neprijateljstva”. Povodom grubog profesionalnog propusta, Popović, uz izvinjenje javnosti zbog učinjene greške, naglašava da je u pitanju “ne samo napad na Radio-televiziju Vojvodine, već i pokušaj da se poljuljaju i ugroze tradicionalno prijateljski odnosi između srpskog i ruskog naroda”.
– Isto tako, moram da primetim da je jedno slovo greška, dok su dva pogrešno napisana slova već predumišljaj, te s tim u vezi slede dalje suspenzije i mere kako bi se sankcionisali svi koji su na ovaj način pokušali da ugroze i diskvalifikuju sve što je tokom prethodne dve godine urađeno kako bi se Radio-televizija Vojvodine modernizovala i ponovo uhvatila korak sa standardima koje postavljaju moderni javni servisi u Evropi – saopštio je Popović. On još navodi da je “težina i ozbiljnost zlonamernog propusta povukla za sobom i konkretne kaznene mere; uručen je jedan otkaz i nekoliko suspenzija, a pokrenute su i procedure za dalje utvrđivanje odgovornosti prema svim neradnicima i saboterima”.
– Naglašavam da ćemo sa sankcijama ići do kraja, odnosno, do utvrđivanja potpune odgovornosti svih učesnika – poručuje Popović.

Tekst preuzet sa sajta www.021.rs

You May Also Like