Kako izdvojiti svoju nekretninu na tržištu? Potražnja za stanovima u Srbiji je nepromenjena, dok je ponuda sve raznolikija, što otežava konkurenciju. Kako onda povećati privlačnost i ubrzati prodaju stana kada je, recimo, prodaja stanova Beograd toliko brojna po oglasima?
Dok pregleda fotografije stana, potencijalni kupac treba da doživi prostor kao izuzetno dobro organizovan i udoban. Kada uđe u stan treba da mu stvori osećaj da je “kao kod kuće”. Kako postići da se kupac oseća kao da je nekretnina koju prodajete već njegov dom? Potrebno je malo truda i nekoliko pametnih trikova.
Donosimo vam nekoliko preporuka kako da zgrabite pažnju kupaca, ili zakupaca, ako se odlučite za izdavanje stanova Beograd, i osvojiti ih već na prvi pogled.
Osvežite prostor premazivanjem zidova
Potrebno je da stan dobije osvežen izgled kroz temeljno premazivanje zidova. Osim što je ovo nužan korak za očuvanje higijene prostora, estetski aspekt takođe igra važnu ulogu.
Svi žele da prostorija izgleda uredno, a ne da bude zapuštena sa zidovima prekrivenim požutelim tragovima duvana ili masnoćom od prskanja prilikom kuvanja, ili otiscima dlanova i prljavih cipela.
Preporučuje se izbegavanje tamnih boja i neobičnih kombinacija. Umesto toga, birajte neutralne tonove kao što su krem, bela kafa, bež, ili suptilne nijanse kao što su lavanda, svetlo siva i mint kako biste postigli smirujući efekat.
Dodatno, možete razmotriti primenu modernih dekorativnih tehnika poput imitacije betonskog zida ili rustičnog italijanskog stila kako biste dodali poseban šarm odabranim prostorijama.
Prihvatite minimalizam
Manje zaista jeste više kada je u pitanju uređenje stana za prodaju. Iako možda imate lične afinitete u stilu, važno je da razmislite šta će privući kupca. Istraživanja pokazuju da prostor bez suvišnih ukrasa omogućava kupcima da zamisle prostor kao svoj, čime postaje privlačniji u moru drugih nekretnina.
U gradovima poput Novog Sada i Beograda, gde ima mnogo opcija za stanovanje, istaći se može predstavljati pravi izazov. Ipak, renovirani stanovi sa minimalističkim dizajnom i savremenim nameštajem privlače više pažnje.
Fokusirajte se na ponudu prostora koji je nov, funkcionalan, osvežen i dobro organizovan. Dopustite kupcu da preuzme kontrolu kada je u pitanju dekoracija i dodavanje ličnih detalja.
Zastareli nameštaj, teške zavese, masivne fotelje i preveliki ormani iz prošlih epoha mogu otežati brzu i uspešnu prodaju. Prihvatite minimalizam i jednostavnost svedenog skandinavskog dizajna kako biste poboljšali prodajni potencijal vaše nekretnine.
Temeljno očitite stan
Negde se podrazumeva, ali nije zgore podsetiti da sve treba da je besprekorno čisto. To uključuje usisavanje i ribanje prostorija kako bi se uklonili tragovi prljavštine i prašine.
Takođe je važno da u stanu ne ostane ništa što bi moglo delovati neuredno ili nepotrebno, poput otpada od prethodnih radova ili ličnih stvari koje su razbacane unaokolo. Ogledala bi trebalo da budu bez ikakvih mrlja ili tragova.
Posebna pažnja treba da bude posvećena čišćenju kupatila i kuhinje, s obzirom na to da su ove prostorije često najupečatljivije za potencijalne kupce. Kada je u pitanju kupatilo, posebno treba obratiti pažnju na lavabo, WC šolju, slavine i površine koje moraju blistati od čistoće.
Isto tako, kuhinja zahteva detaljno čišćenje, pri čemu se mora obratiti pažnja na kuhinjske elemente, pločice, sudoperu, radne površine i šporet kako bi sve bilo besprekorno sjajno.
Unesite prijatan miris u nekretninu koju prodajete
Pre nego što potencijalni kupci dođu da pogledaju nekretninu, pobrinite se da je dobro provetrite kako zagušljivi, ustajali vazduh ne bi ostao u vazduhu. Prostor treba da pruža utisak svežine i prozračnosti.
Možete da nabavite i osveživače vazduha ili prijatna eterična ulja.
Savremeni osveživači često imaju i dekorativnu funkciju, stoga je poželjno da izaberete onaj koji će estetski doprineti prostoru, pokazujući kupcu da ste posvetili pažnju svakom detalju.
Isto tako, mirisna ulja koja se šire kroz bambusove štapiće otpuštaju blag miris koji nije napadan, pritom dodajući dekorativni dodir prostoru.
Fotografija govori više od reči
Svi napori uloženi u renoviranje, dekoraciju i organizaciju stana za propadaju biće uzaludni ako vaša nekretnina izgleda tamno, neprivlačno i loše osvetljeno u oglasima. Ako ima nereda u kadru ili ako su fotografije snimljene iz uglova koji čine prostor manjim nego što zaista jeste, to može odvratiti potencijalne kupce.
Sve ovo zahteva minimum ulaganja i malo truda da bi stan koji nameravate da prodate izgledao potpuno novo i privukao kupce.
Zato je važno da bude lepo osvetljen, čist, mirišljav, dobro provetren, ukusno namešten i fotografisan iz povoljnih uglova. Vaša uloga je od suštinskog značaja kako bi enterijer inspirisao potencijalne kupce da ga zamisli kao svoj novi dom.
Promo