Mobilne ekipe dolaze na kućnu adresu

Od strane Ozon
0 komentar

Na konferenciji za štampu koja je danas održana u Gradskoj kući, načelnik za opšte poslove Miroslav Jokić, najavio je otvaranje dodatnih ambulanti za imunizaciju, govorio je o call centru i o mobilnim ekipama koje rade na terenu.

  • “Preporuka koja pre svega dolazi od Vlade Republike Srbije i ministarstva Zdravlja, jeste da bez obzira na broj gradjana koji sa javljaju putem eUprave oni imaju prednost, ali svaki gradjanin bez obzira, koji dodje u ambulantu, biće vakcinisan. Gužve koje su se juče stvorile nastale su iz odredjenih problema ali grad Sremska Mitrovica zajedno sa Domom zdravlja i ZZJZ je reagovao tako što je i od juče stavio rad Četvrtu zdravstvenu stanicu. Mi ćemo otvarati veći broj punktova, zdravstvenih ambulanti kao što smo to i ranije najavili a takodje ćemo produžiti radno vreme ambulanti, verovatno od iduće nedelje, ukoliko to potrebe nalažu. Načelnik je ponovio da će svi gradjani koji dodju biti vakcinisani bez obzira da li su se prijavili putem eUprave ili ne.
  • Call centar koji je organizovan zbog imunizacije trenutno ima 20 volontera koji su iz Kancelarije za mlade a kada su u pitanju naši gradjani koji su nepokretni a iskazali su zainteresovanost da prime vakcinu, grad Sremska Mitrovica zajedno sa Domom zdravlja organizovao je mobilnu ekipu koja dolazi na kućnu adresu i vakciniše te ljude. Tako radimo od prvog dana imunizacije i nismo imali nikakvih problema.
  • Načelnik je najavio i da svaka ambulanta u gradu koja radi u takozvanom ne kovid sistemu dobije dovoljan broj vakcina, to zavisi pre svega od zainteresovanosti gradjana. U ovom trenutku mi čuvamo zdravstvene radnike, pravilno rasporedjujemo njihovu organizaciju rada pripremajući se za verovatno veći odziv gradjana što se tiče vakcinacije. U ovom trenutku odziv gradjana je dobar, a očekuje se mnogo veći. Mi smo samo u call centru imali za ova tri dana preko 450 poziva od strane gradjana.

Iskazivanje interesovanja za vakcinisanje protiv COVID-19 vrši se popunjavanjem jednostavnog upitnika na portalu eUprave ili putem telefona 0800/222 334.

Mitrovčani sve informacije i pomoć oko prijavljivanja mogu dobiti i putem telefona:
066/802 8080
066/802 8081
066/802 8082
066/802 8083
066/802 8084

Radno vreme kol-centra je svakog dana od 08,00 do 17,00.

You may also like