STATUS prijave za 100 evra: Mnogi građani ZBUNjENI porukom, Ministarstvo objasnilo o čemu se radi (FOTO)

Od strane Ozon
5 komentari

Ukoliko prijavljeno lice ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun u svrhu isplate jednokratne pomoći

Od 13. maja, kada je počeo da radi sajt za prijavu, do ponedeljka u osam časova čak 3.640.000 građana se prijavilo za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra.
Od toga se 40.000 ljudi prijavilo putem kol-centra. Neki od njih bili su iznenađeni kada su prilikom provere statusa prijave dobili poruku – „fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa“, iako imaju aktivan račun u banci koju su izabrali prilikom prijave.

S druge strane, pojedinci su dobili poruku da je sve u redu sa prijavom, iako trenutno nisu zaposleni i nemaju otvoren bankovni račun. Iz Ministarstva finansija pojašnjavaju da poruka – „Fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa“ podrazumeva da su završene neophodne validacije i da je u toku povezivanje aktivnog tekućeg računa sa unetim ličnim podacima prijavljenog fizičkog lica.

Ukoliko prijavljeno lice ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun u svrhu isplate jednokratne pomoći.

PRIJAVA – KORAK PO KORAK

Elektronska prijava je veoma jednostavna i završava se praktično u tri koraka za manje od pola minuta. Sve što je potrebno da građani urade nakon ulaska na sajt – https://idp.trezor.gov.rs/ je da kliknu na polje „Podnošenje prijave“ i tamo unesu svoje podatke – JMBG, broj lične karte i banku u kojoj imaju otvoren račun.

Ukoliko građani nemaju već otvoren račun u nekoj banci, treba da kliknu na banku preko koje žele da im bude uplaćen novac. Takođe treba da označe polje kojim potvrđuju saglasnost za obradu ličnih podataka.

Oni koji žele da se prijave telefonom treba da okrenu broj kol centra – 0800 101 100. Tom prilikom takođe ostavljaju sledeće podatke: jedinstveni matični broj građanina (JMBG), registarski broj važeće lične karte i naziv banke kod koje je otvoren ili će biti otvoren račun na koji se uplaćuje jednokratna novčana pomoć.

S druge strane, navode iz Ministarstva, ako pri proveri statusa prijave za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra građanin dobije poruku da je sve u redu sa prijavom, to znači da su uneti podaci o fizičkom licu prošli neophodne validacije, i da fizičko lice zadovoljava uslove propisane Uredbom, odnosno da je reč o državljaninu Republike Srbije, da ima aktivno prebivalište i važeću ličnu kartu.

Da podsetimo, država je od petka počela isplatu po 100 evra za 950.000 penzionera koji su imali račun u Poštanskoj štedionici, a planirano je da isplata jednokratne pomoći za svih 1,78 miliona penzionera bude završena do srede.

U četvrtak i petak sledi isplata onima koji primaju novčanu socijalnu pomoć, a od 25. maja krenuće sukcesivna isplata svim ostalim građanima koji su se prijavili onlajn ili putem kol centra. Prijava traje do 5. juna, a ministar finansija Siniša Mali rekao je da očekuje da će nekoliko dana nakon toga svima biti isplaćena ova jednokratna pomoć.

You may also like

5 komentari

Alexandar 19.05.2020. - 4:31 pm

A sta da radim ja ,kome je odgovoreno da sam odbijen..zbog unosenja pogresnih podataka…da pokusam opet…..zivim i tadim u Vranju….nisam ni izbeglica ni gastarbajter….rodjen sam u Srbiji…tu sam prijavljen…tu radim….za mene nije dozvoljena pomoc….

Ozon 19.05.2020. - 4:32 pm

Pokušajte još jednom. Ne bi trebalo da bude problem.

Marko 19.05.2020. - 10:53 pm

To se desilo isto i mojoj majci kada sam je prijavio. Isto tako pise da su podaci pogresno uneseni. I sada neznam sta dalje da radim.

Ozon 19.05.2020. - 11:54 pm

Probajte ponovo ako ne opet ne prodje postoji treća ikona PRIJAVI PROBLEM, kliknite na nju i prijavite.

Marko 20.05.2020. - 8:33 am

I to sam uradio prijavio problem pre nekoliko dana i kao dobicu odgovor putem sms-a. I jos nista.

Komentari su zatvoreni.