Obeštećenje EPS-a građanima u februaru

Od strane Ozon
0 komentar

Elektroprivreda Srbije (EPS) saopštila je da će u narednih nekoliko dana obaviti istragu o uvećanim decembarskim računima za struju i da će oštećene građane obeštetiti kroz naredni račun.
U saopštenju koje je potpisao vršilac dužnosti direktora EPS-a Milorad Grčić građanima je upućeno izvinjenje zbog greške i navedeno da je do problema došlo zbog „neočitavanja brojila na teritorijama elektrodistribucija u Nišu i Beogradu“.

„Želim da uputim izvinjenje građanima Srbije, odnosno korisnicima EPS-ovih usluga, jer je evidentno da u određenim delovima Srbije, na teritorijama određenih elektrodistribucija postoji greška u čitanju brojila i zbog toga greška u ispostavljenim računima. Mi ćemo sve ispitati vrlo precizno. Pod nadzorom EPS-a biće očitana potrošnja za januar, od 1. februara, i ispravićemo svaki račun tako da nijedan građanin, nijedan korisnik neće biti oštećen“, naveo je Grčić.

Grčić je istakao da će istraga koju je naredio, biti završena za dva do tri dana.

„Ljudi u određenim u elektrodistribucijama koji snose krivicu za ovaj deo priče biće smenjeni već u toku naredne nedelje, a svi naši građani koji smatraju da su oštećeni i da imaju nerealno veći račun, mogu da upute reklamaciju“, rekao je on i naglasio da na teritoriji Vojvodine nije bilo nikakvih problema sa računima.

Grčić je rekao da mu je veoma žao jer je premijer Aleksandar Vučić ljut na EPS zbog tog događaja ali je dodao da je potpuno legitimno ljut, bez obzira na dobre rezultate koju je firma napravila u 2016. godini.

„Elektroprivreda Srbije je u potpunosti i iznad svakog očekivanja i proseka uspela i da u ledenom talasu održi nivo spremnosti proizvodnje električne energije i kompletnog energetskog sistema. Prosečan broj korisnika bez električne energije bio je ispod 100, odnosno ispod 0,03 procenta i manji je nego čak i u Nemačkoj“, naveo je Grčić.

autor: VV
izvor: Beta

You may also like