Laćarci apsolutni šampioni Sajma poljoprivrede u Novom Sadu

Od strane Ozon
0 komentar

Sremska Mitrovica – Učešćem na 84. međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu RPMP „But&Co“ iz Laćarka je postigao izuzetno zapažene rezultate u kategoriji meso i proizvodi od mesa.

Osvojivši zlatnu plaketu za proizvode vrhunskog kvalieta „But&Co“ je postao apsolutni šampion sajma. „But&Co“ jeste mlad brend ali se porodica Jovanović iz Laćarka već generacijama bavi proizvodnjom suhomesnatih proizvoda na prirodan tradicionalan način, bez upotrebe bilo kakvih sredstava za zrenje, starter kultura i nitritne soli.

Ono što „But&Co“ čini drugačijim od drugih jeste da imaju u potpunosti zatvoren ciklus proizvodnje. Na njivama u sospstvenom vlasništvu proizvode oko 95% hrane za 1.500 tovljenika sa porodične farme, a upravo meso tih životinja se koristi u proizvodnji. Na taj način u potpunosti mogu da garantuju za kvalitet sirovine potrebne za proizvodnju vrhunskog suvog mesa.

Upravo je taj kvalitet prepoznat na sajmu u Novom Sadu i „Sremska šunka But&Co“ osvaja najviše priznanje – veliku zlatnu medalju i zlatnu plaketu kao najbolji proizvod u grupi, dok „Sremski kulen“ osvaja zlatnu medalju, a „Sremska kobasica“ bronzanu.

„Ove velike nagrade svakako jesu podsticaj da nastavimo sa našom idejom, da proizvodimo samo vrhunsko suvo meso, ali ujedno i ohrabrenje, jer je javnost prepoznala naš trud, požrtvovanost i ljubav koju mi ulažemo u proizvodnju našeg kulena, šunke, kobasice. Izuzetno je prijatno čuti reči hvala za vaše proizvode kada ste toliko vremena uložili u to da dobijete savršen proizvod. Na taj način smo uspeli da „Sremski kulen“, kao jedan od retkih proizvoda sa zaštićenim geografskim poreklom vratimo na vrh, ali i da otvorimo vrata za neke druge, pomalo zaboravljene dragulje Srema, kao što su „Sremska kobasica“ i „Sremska šunka““, rekao je Branislav Jovanović iz „But&Co“.

Milenko Jovanović, takođe iz „But&Co“ kratko je rekao da je Poljoprivredni sajam u Novom Sadu bio odlična prilika da oni kao mali porodični proizvođači, uporedimo svoje proizvode sa sličnim proizvodima na tržištu, da razmene iskustva, ali ujedno i da ostvare neke kontakte za dalju saradnju.

Možda Vam se svidi i