Akcija prikupljanja primedbi sa šaltera

Sremska Mitrovica – Evropski pokret u Srbije prošle nedelje započeo je kampanju “JA u centru pažnje” koja za cilj ima da prikupi mišljenja građana Srbije o kvalitetu javnih usluga kako bi resorno ministarstvo moglo da radi na poboljšanju kvaliteta istih.

U okviru projekta akcenat je stavljen na kvalitet javnih usluga u tri oblasti i to u oblasti – u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, kod izdavanje ličnih dokumenata i upisa u vrtiće , predškolske ustanove i osnovne škole.

Kampanja “JA u centru pažnje” obuhvata veb portal http://www.mojauprava.rs/, TV nastupe, aktivnosti na društvenim mrežama, organizaciju javnih događaja i prikupljanje ocena i iskustava od građana i građanki. Ovako prikupljene povratne informacije o javnim uslugama, biće korišćenje za pripremu predloga politika za nadležna ministarstva, kako bi unapredili svoje usluge.

Kampanja “JA u centru pažnje” je deo projekta Partnerstvom do dobre Javne uprave koji ima cilj poboljšanje kvaliteta javnih usluga u Srbiji finansiranih novcem poreskih obveznika.

Projekat realizuju Evropski pokret u Srbiji (EPuS) i Centar za evropske politike (CEP), uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), a realiyuje se u periodu od maja 2016. do maja 2018. godine, na teritoriji Srbije u saradnji sa još 12 partnera iz različitih gradova i opština: Subotica, Sremska Mitrovica, Novi Sad, Beograd, Lazeravac, Valjevo, Zaječar, Niš, Kraljevo, Kruševac, Novi Pazar i Leskovac.

Izvor: mc.rs, mojauprava.rs

You May Also Like