Sremska Mitrovica – Kako piše Dnevnik kampanja “Moja Srbija” dala je odlične rezultate, pa će se akcija s vaučerima nastaviti već od 1. januara naredne godine i trajaće tokom cele godine.
Prema zvaničnim podacima iskorišćeno je 14.000 vaučera i ostvareno 118.000 noćenja. Zabeležen je rast boravka domaćih i stranih turista za 12 odsto, rast noćenja za 9 odsto, kao i rast deviznog priliva.
Kako je ranije najavio ministar turizma Rasim Ljajić u 2016. godini sama procedura za dobijanje vaučera biće pojednostavljena.
Zvaničan početak kampanje „Moja Srbija“ bio je 6. jula 2015. godine. Od tog datuma su svi građani Srbije na šalterima Pošta Srbije mogli da podnesu prijave za vaučere u vrednosti od 5.000 dinara za plaćanje smeštaja na nekoj od turističkih destinacija u Srbiji koje subvencioniše država.
Građanima su bila na raspolaganju 243 ugostiteljska objekta u Srbiji koja su se prijavila na konkurs. Ni jedan objekat uz Sremske Mitrovice nije učestvovao u kampanji.