Sremska Mitrovica – Kako piše Dnevnik kampanja “Moja Srbija” dala je odlične rezultate, pa će se akcija s vaučerima nastaviti već od 1. januara naredne godine i trajaće tokom cele godine.

Prema zvaničnim podacima iskorišćeno je 14.000 vaučera i ostvareno 118.000 noćenja. Zabeležen je rast boravka domaćih i stranih turista za 12 odsto, rast noćenja za 9 odsto, kao i rast deviznog priliva.

Kako je ranije najavio ministar turizma Rasim Ljajić u 2016. godini sama procedura za dobijanje vaučera biće pojednostavljena.

Vrnjacka-Banja-park1

Zvaničan početak kampanje „Moja Srbija“ bio je 6. jula 2015. godine. Od tog datuma su svi građani Srbije na šalterima Pošta Srbije mogli da podnesu prijave za vaučere u vrednosti od 5.000 dinara za plaćanje smeštaja na nekoj od turističkih destinacija u Srbiji koje subvencioniše država.

Građanima su bila na raspolaganju 243 ugostiteljska objekta u Srbiji koja su se prijavila na konkurs. Ni jedan objekat uz Sremske Mitrovice nije učestvovao u kampanji.

Možda Vam se svidi i