Sremska Mitrovica – Da li vam se desilo da aranžman koji dobijete, nije onaj onaj koji vam je prezentovan i koji ste platili turističkoj agenciji? Na žalbe i primedbe agencije, uglavnom ne reaguju previše, ali ima izgleda da će i to da se promeni u narednom periodu.

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uvelo je dežurni telefon na koji svi domaći turisti koji putuju preko turističkih agencija iz Srbije mogu dostaviti primedbe na rad tih agencija i prijaviti eventualne zloupotrebe. Broj dežurnog telefona na koji će se u toku radnog vremena javljati turistički inspektori je 011/31-39-686, dok će posle 15:30 časova biti moguće ostaviti poruku na telefonskoj sekretarici.

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uvelo je i dve dežurne telefonske linije i za strane turiste preko kojih je moguće dobiti potrebne informacije i dostavljati primedbe na engleskom jeziku. Brojevi tih dežurnih telefona su 011/31-22-869 i 011/26-02-579.

Za pozive izvan radnog vremena, u toku celog dana, dostupan je mobilni telefon 064/89-33-091, na koji će se javljati dežurni turistički inspektor.

Domaćim i stranim turistima su na raspolaganju i informatori Turističke organizacije Srbije, i to na broj telefona 011/20-97-828 svakog dana od 09:00 do 22:00 časa i na broj 011/6557-127 radnim danima od 09: do 20:00, subotom od 09:00 do 17:00 i nedeljom od 10:00 do 16:00 časova.

Možda Vam se svidi i