Sremska Mitrovica – Za razliku od prethodnih dana kada su se građani žalili na zbnunjujuće račune u Elektrodistribuciji ovaj put pritužbe su upućene na promenu u visini napona.
Konstantan napon u domaćinstvima i prilikom svakodnevne upotrebe trebao bi da bude 220 volti, a sugrađanin koji je izmerio voltažu na svom ulaznom šalteru tvrdi da je napon varirao od 190 pa, sve do 230 volti. „Sad izmerim 200 volti, a za koji minut skoči na 230“, žali se sugrađanin strahujući za svoje tehničke uređaje u domaćinstvu. U razgovoru sa električarom, saznajemo da uređaji zaista mogu da se pokvare zbog promene u voltaži, a da je razlog tome u većini slučajeva dotrajala instalacija i trafostanica ili neko veće mašinsko postrojenje koje se nalazi u blizini domaćinstava kod kojih dolazi do ovog problema. On nam je rekao da građani u ovakvim slučajevima ne mogu ništa da urade i da treba da se obrate nadležnim službama.
Izvršni direktor za poslovni sistem ogranka “Elektrodistribucije Sremska Mitrovica” Dragan Milovanović nam je rekao da građani i privredni subjekti mogu podneti žalbu na kvalitet električne energije Sektoru za energetiku i investicije, Službi za energetiku, a najbolje bi bilo da kupac dođe lično. “Na osnovu žalbe, nadležne službe ED Sremska Mitrovica vrše neophodna merenja na licu mesta, na osnovu registrovanog preduzimaju se mere za poboljšanje naponskih prilika, o čemu se kupac dalje upoznaje”, dodaje Milovanović.
Građanima se ne preporučuje da sami pokušavaju da reše problem nego da obaveste nadležne službe jer posledice mogu da budu opasne po život.
B.Đ