Sremska Mitrovica – Praznični dani su uglavnom period kada se u kući više jede i kada se ne vodi mnogo računa o količini unetih kalorija.

U skoro svakom domu na stolu će biti ruske salate, sarme, pečenja, sosovi, podvarci, ajvari.

Za decu, ovi  praznici mogu da budu i vreme kada će više nego inače jesti masna, slana i suviše slatka jela. Roditelji bi svojim primerom trebali da im pokažu kako da budu umereni u jelu i piću, jer, kao što je poznato, zimski praznici traju više od dve nedelje.

PET SAVETA KAKO BITI UMEREN

  • Uživajte u hrani i zabavi, ali ne preterujte.
  • Ne žurite! Sporo žvaćite i uživajte u svakom zalogaju, jer ćete tako osetiti pravu aromu hrane i brže ćete se zasititi.
  • Zbog obilnih obroka i zdravim osobama može se desiti da imaju poteškoća sa varenjem. Čaj od nane popijen nakon obroka pospešiće produkciju želudačnih sokova i, na taj način, poboljšati proces varenja.
  • Ako se prejedete, nemojte preskakati doručak. Učinite li to, osetićete veliku glad i pojačanu želju za hranom tokom celog dana.
  • Pokušajte da se od izobilja na trpezi u vašem tanjiru nađe pretežno povrće, a proporcionalno manje kalorična hrana.

 

You may also like