Sremska Mitrovica – Dok se u većim gradovima uveliko vodi debata o tome da li je bojkot potrošača uspeo ili ne u Sremskoj Mitrovici kao i u većini manjih gradova ova tema nije aktuelna.
Razlog za to su svakako mnogo jeftinije cene u marketima „Maxi“, “Roda” i “Idea” u odnosu na manje prodavnice, koje opet jedino povećavanjem cena mogu opstati. I dok se na nivou države polemiše oko toga da li podatci Nacionalne organizacije potrošača da je 3.600 građana odustao od kupovine, znači da je bojkot uspeo ili je to samo još jedna dobra reklama za hipermakrete, mnogo važnije pitanje za iste te ljude jeste zbog čega bi i sa nižim cenama osnovnih životnih namirnica prodavnice i marketi i dalje većinom bili pusti.
Da li je bojkot uspeo ili ne verovatno nećemo saznati ukoliko se ne ponove slične akcije. Ono što se takođe dovodi u pitanje jeste moć i organizacijone sposobnosti Nacionalne organizacije potrošača tj koliko građana je čulo za nju i upoznato sa njenim aktivnostima jer generalno u našoj državi sindikati i ovakve organizacije nisu na nivou sličnih u zapadnim zemljama.