U avgustu rekonstrukcija Gradskog uslužnog centra

Sremska Mitrovica – Gradski Uslužni centar u Sremskoj Mitrovici tokom avgusta meseca biće kompletno rekonstruisan, a ujedno biće uveden i novi, moderniji prozivni sistem koji će povećati nivo kvaliteta usluga, najavio je načelnik Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove, Miroslav Jokić.

Postojeći Gradski uslužni funkcioniše od 2005. godine kada je zvanično otvoren i svake godine kroz njega prođe, odnosno ostvari svoje pravo oko 60 hiljada građana. Prema procenama lokalne samouprave još između 20.000 i 30.000 hiljada građana dođe u Uslužni centar kako bi dobili određene informacije, pa se može reći da ga gotovo celokupno stanovništvo sa teritorije opštine Sremska Mitrovica poseti tokom godine.

Salteri-usluznog-servisa1-300x225

“Veliki broj korisnika Uslužnog centra je bio osnov da krenemo u jednu temeljnu rekonstrukciju istog, pre svega zbog podizanja nivoa efikasnosti pružanja usluga i rada na funkcionalnosti. Naravno u jednoj maloj meri postoji tu i estetski momenat koji nam je takođe značajan. Rekonstrukcija bi trebala biti realizovana tokom avgusta meseca, a planiramo da novi uslužni centar otvorimo već u septembru“, rekao je Jokić.

On je najavio da će pored rekonstrukcije prostora, Gradski uslužni centar dobiti potpuno novi prozivni sistem koji bi takođe trebao da utične na efiksnost i kvalitet pružanja usluga građanima.

Jokić je objasnio da će ovom rekonstrukcijjom građani dobiti veći broj efektivnih šaltera, ali to ne znači da će se povećati broj zaposlenih.

„Mi ćemo kroz preraspodelu unutar same uprave povećati broj lica koja ćemo uputiti na rad u sam Uslužni centar i na taj način ćemo omogućiti da kroz više šaltera građani mogu ostaviti svoja pravo, rešiti svoj problem, tako ćemo uticati na smanjenje gužvi, na podizanje nivoa efikasnosti i kvaliteta pruženih usluga. U svemu tome veliku ulogu će imati svakako i novi moderniji prozivni sistem.

Kako bi građani i tokom rekonstrukcije Uslužnog centra i dalje mogli da obavljaju svoje poslove, ona će se vršiti etapno, tako da će uvek jedan deo šaltera biti na raspolaganju građanima, a da bi rekonstrukcija bila završena u što kraćem roku, radovi će se obavljati 24 sata.

Za sam kraj, Jokić je dodao da se uskoro očekuje i prezentacija novog sajta grada koji će upotpuniti kompletnu sliku i priču oko gradskog Uslužnog centra, kao i neke aplikacija za mobilne uređaje koji će omogućiti građanima da deo svojih poslova obave bez dolaska u prostorije lokalne samouprave.

You May Also Like