Načini na koje možete samostalno prijaviti stanje brojila

Od strane Ozon
1 komentar

Građani koji sami očitaju brojilo mogu da dođu i na šalterima prijave stanje, ali mogu to da učine i pozivom kontakt-centra, mejlom ili putem aplikacija „Ed Srbije“, rekla je za medije direktorka sektora za prigovore u EDS Miljana Zdravković.

Objasnila je i kako očitati brojilo putem aplikacije, ističući da se za taj način opredelio veliki broj građana.

„Elektrodistribucija Srbije“ formirala je 1. juna Nacionalni kontakt-centar koji pruža informacije i usluge korisnicima na teritorije cele Srbije. Broj telefona kontakt-centra za je 0800-360-300 i poziv je besplatan.

Direktorka sektora za prigovore u Elektrodistribuciji Srbije Miljana Zdravković rekla je u Dnevniku RTS-a da je kontakt-centar prvenstveno namenjen za prijavu kvarova na elektroenergetskoj mreži i na mernim mestima, kao i za prijavu stanja očitavanja od 1. do 6. u mesecu i prijavu neovlašćene potrošnje električne energije.

Građani koji sami očitaju brojilo mogu da dođu i na šalterima prijave stanje, ali mogu to da učine i pozivom kontakt-centra, mejlom ili putem aplikacija „Ed Srbije“, koja je napravljena za više platformi „Android“, „Ajfon“, „Huavej“ i veb-portal.

Zdravković je objasnila i kako građani mogu samostalno da očitaju brojilo putem aplikacije „Ed Srbije“.

– Da bi mi mogli da identifikujemo korisnika i merno mesto, potrebno je da ukucaju 12-cifreni broj koji predstavlja šifru mernog mesta, da imamo datum očitavanja, kada je očitano brojilo, stanja više i niže tarife i potrebne su dve slike, slika više i slika niže tarife. Ukoliko je elektromehaničko brojilo, dovoljna je jedna slika i ona se ponovi dva puta na aplikaciji – objašnjava Zdravković.

Čim se pošalje stanje, dodaje, ono stiže u sistem i nakon verifikacije od strane kolega koji rade taj posao, stanja se odmah prebacuju snabdevaču, i korisnik dobija račun za vrlo kratak period, za dva, tri dana.

Zdravković je istakla da je 450.000 korisnika preuzelo aplikaciju „ED Srbije“, dok je veliki broj građana prijavio stanje i putem veb portala, imejla.

– Neki su se izjasnili da žele da uzmu ulogu samočitača, prihvatili su uslove koje stoje na našem sajtu da postanu samočitač, što znači da će oni sami čitati svoja brojila od prvog do šestog u mesecu i da tada Elektrodistribucija Srbije neće slati svoje čitače na teren kod tog korisnika – ističe Zdravković.

Izvor: Radio televizija Srbije (RTS) 

Možda Vam se svidi i

1 komentar

Brojislav 07.08.2025. - 7:43 pm

Gospodo iz ED Srbija, do juče ste izdvajali velike pare za očitavanje strujnih brojila, a sada ubeđujete nas građane da radimo taj posao za vas i to besplatno! Ima li to smisla? Šta bi to sledeće mi mogli da radimo za vas?

Odgovori

Ostavi komentar