„Elektroprivreda Srbije“ obavestila je javnost da je uspešno završila dostavu preostalih 150.000 računa za struju za novembar, čime je kompletirana distribucija ovomesečnih obračuna, potvrdili su iz preduzeća.
U EPS-u ističu da građani koji nisu primili račun na svoju adresu i dalje imaju pravo na popust za redovno plaćanje, uz mogućnost uplate iznosa sa prethodnog, odnosno oktobarskog računa do novog roka dospeća, produženog do 30. decembra 2023. godine.
Za domaćinstva koja se opredele za ovu opciju, EPS obezbeđuje popust od pet odsto na ukupan iznos novembarskog računa.
„Ovim putem želimo da se zahvalimo našim korisnicima na strpljenju i razumevanju tokom procesa dostave računa. U skladu sa svojim obavezama, EPS redovno izmiruje sve dospele obaveze prema korisnicima električne energije“, izjavili su iz preduzeća.
Dodatno, EPS je apelovao na medije da prenose proverene informacije, posebno imajući u vidu nedavna izveštavanja o navodnom hakerskom napadu na preduzeće. Nakon pisanja Radio Slobodna Evropa o grupi „Qilin“ koja je, prema navodima, izvršila ovaj napad i tražila otkup kako bi sprečila objavljivanje podataka, EPS je naglasio da nadležni državni organi vode istragu o ovoj digitalnoj pretnji.
„U cilju zaštite interesa naših korisnika, ali i zbog specifičnosti trenutne situacije, nastavićemo da pružamo pravovremene informacije javnosti“, poručili su iz EPS-a.
EPS očekuje da će nastaviti sa svojim redovnim aktivnostima uz potpunu transparentnost i pružanje podrške korisnicima električne energije.