Koliko ima sajtova u Srbiji? I koliko su zapravo posećeni sajtovi? Provera je dostupna

Od strane Ozon
0 komentar

Srbija ima preko 100.000 registrovanih RS domena , informacija je iz 2018. godine, i milione internet korisnika, ali to je samo mali deo impozantnih brojki sa weba.

Šta mislite, koliko sajtova se poseti u toku jednog dana? Po poslednjim informacijama internet koristi skoro četiri milijarde korisnika, a najviše korisnika se nalazi u Kini. Ipak, to se ne odražava previše na broj od preko 2,2 milijarde korisnika Facebooka. Ipak, posećenost društvene mreže Facebook, ne znači da imate i posećenost Vašeg portala. Ako Vam je cilj da Vaš portal posete i ostanu na sajtu.

Bez ikakve sumnje, Facebook je najveća društvena mreža na svetu. Facebook nam daje brdo podataka. Facebook je danas jedna od najmoćnijih marketinških platformi za dosezanje usko targetirane grupe.

Odlično je imati sve te podatke koje Facebook nudi. Međutim, ti podaci će vam biti od koristi samo ako ih razumete i identifikujete one koji najviše znače za vaše poslovanje i oglašavanje.

Ako je target Vaš grad ili region, bazirate se na taj deo. Ako ste zabavna stranica, Vaša targetirana grupa je veća.
Primer dobrog targeta za informativni sajt u Vašem mestu:

FACEBOOK STRANICA

Ako Vam je ciljana grupa grad u kome je Vaše preduzeće i Vaši konzumenti, onda je target na slici gore dobar. Vas najviše posećuju oni koji su Vaša ciljana grupa.
Ako želite da širite posao, širite i ciljanu grupu na gradove u Vašem okruženju.

Jednostavno možete proveriti i gde je vaše mesto u Srbiji ali i u Svetu na stranici www.alexa.com. Nema potrebe za velikim angažovanjem agencija, ako Vam je potrebno da “samo bacite oko”. Za ozbiljnija istraživanja u targetiranom području Vašeg poslovanja, angažujte agenciju.

PRIMER nekoliko sremskih sajtova i njihovo mesto u srbiji po broju poseta:

PRIMER 1

Sajt (portal) kome raste pregledanost stranice i koji se nalazi na 1290 mestu u Srbiji po broju poseta. Broj 1290 ne izgleda kao baš neko mesto u rangiranju, ali ako uzmete u obzir da u Srbiji postoji preko 100.000 sajtova, da je ovaj sajt targetiran samo za grad Sremsku Mitrovicu, taj broj je impozantan!

PRIMER 2

Isti primer, isti target, ali se ovde mora još raditi.

PRIMER 3

Ovaj primer pokazuje da firma koja drži sajt nije zainteresovana za preglede na internetu.
Još jedan primer dobrog sajta, koga interesuje publika na internetu.

Za primer su uzeti informativni sajtovi iz grada Sremska Mitrovica. Facebook je moćni alat za marketing svakog poslovanja, ali ako su u pitanju informativni sajtovi, danas je internet najvažniji, a da bi dostigli čitanost, prvo se morate bazirati na sadržaj a zatim na marketing putem društvenih mreža.

Gomilanje oratioca na društvenoj mreži Facebook bez redovnih radnih zadataka na samom informativnom portalu je “mač sa dve oštrice”. Prenosite posao za svakodnemnim održavanjem društvene mreže, dok postoji realna šansa da će Vaš posao da trpi. Jedno uz drugo ide, ali samo ako je na prvom mestu bazični posao koji vodite, a zatom i marketing na društvenim mrežama.

You may also like