Sremska Mitrovica – MOL Serbia, u saradnji Agencijom za bezbednost saobraćaja organizuje konkurs pod nazivom „Igra je za decu, dečji život nije igra“ kao nastavak istoimene kampanje započete prošle godine.
Tokom ovog konkursa, roditelji koji objave crtež svoje dece sa najzanimljivijim detaljem sa svog putovanja do 16. septembra, imaće priliku da osvoje jedno od tri auto-sedišta za decu od 9 do 36 kg.
Cilj ovog konkursa, kao i pomenute kampanje u kojoj roditelji na MOL servisnim stanicama besplatno mogu da provere da li su dobro postavili sedišta, jeste motivisanje roditelja da se posvete bezbednosti dece u saobraćaju i razumeju važnost upotrebe dečijih sedišta.
Kako bi učestvovali u ovogodišnjem konkursu, roditelji imaju zadatak da na svojim Facebook ili Instagram profilima podele crteže svoje dece koja su nacrtala najzanimljiviji detalj sa svog putovanja uz korišćenje #decijizivotnijeigra, #molsrbija, #sremskamitrovica, #njihovzivotjeunasimrukama, #sedisteipojassuobavezni heštagova.
Na konkurs se mogu prijaviti fizička lica starija od 18 godina sa prijavljenim prebivalištem u Sremskoj Mitrovici.
Svi radovi čije objave predstavljaju rizik po bezbednosti ljudi, životinja i javne imovine će biti diskvalifikovani, a kriterijum za odabir pobednika je određen od strane diskrecione procene žirija, u kojoj je glavna stavka mera kojom je učesnik konkursa odgovorio na zadatu temu.
Organizator će nagradu dodeliti autorima tri najbolja rada, a kako bi nagrađeni učesnik primio svoju nagradu, potrebno je da pošalje poruke sa svojim podacima (Ime i prezime; adresa; kontakt telefon; email adresa), u roku od 72 sata od proglašenja pobednika, putem IG ili FB na MOL Serbia na IG – mol_serbia; FB – mol.srbija. U slučaju da dobitnik ne dostavi tražene informacije u predviđenom roku, neće imati prava na osvojenu nagradu.
Na dan dodele sedišta nagrađenima predstavnici Agencije za bezbednost saobraćaja će proveravati sedišta i savetovati roditelje na temu bezbednosti dece u saobraćaju.
Dobijenu nagradu nije moguće dobiti u protivvrednosti nagrade ili drugu nagradu u istoj ili sličnoj vrednosti niti je moguće preneti na treće lice. Učestvovanjem u ovoj nagradnoj igri, pobednici su saglasni da se njihovo ime javno pomene, kao i da se na zvaničnim stranicama na društvenim mrežama i veb-sajtu organizatora objave fotografije sa uručenja nagrade.
Nagradi konkurs traje od 26. avgusta do 16. septembra 2019, a pravila konkursa možete videti i na FB stranici: https://www.facebook.com/notes/mol-srbija/2499906906739924/