Sremska Mitrovica – Danas je u Gradskoj kući u Sremskoj Mitrovici održana konferencija za medije povodom početka realizacije projekta pod nazivom Uspostavljanje funkcionalne kancelarije za lokalni ekonomski razvoj, uvođenjem sistema za administracuju projekata, aplikacije “My project“.

Realizacijom projekta i uvođenjem aplikacije omogućiće se brz i efikasan pregled svih projekata po određenim kriterijumima, unos projekata, izmena podataka o projektima, praćenje faza u kojoj se nalazi svaki projekat koji se nalazi u lokalnoj bazi, upravljanje projektnom dokumentacijom i arhiviranje realizovanih projekata. Podaci o projektima biće dostupni svim ovlašćenim korisnicima u lokalnoj administraciji, putem interneta. Projekti uneti u aplikaciju, na taj način će biti prezentovani potencijalnim donatorima i investitorima u najkraćem vremenskom roku, što svakako povećava šanse za obezbeđenje traženih izvora finansiranja.

Realizacijom ovog projekta unaprediće se i saradnja svih gradskih službi u cilju podizanja efikasnosti lokalne administracije u pružanju usluga građanima i lokalnoj poslovnoj zajednici, uz znatno unapređenje kvaliteta usluge, bolju servisnu orijentisanost ka građanima i privredi, i kraće vreme za obavljanje poslova koji su u nadležnosti lokalne samouprave.

Uvođenjem sistema za praćenje i realizaciju projekata omogućiće efikasno upravljanje projektima, tako da oni na pravi način mogu biti predstavljeni potencijalnim donatorima. Troškovi održavanja sistema za praćenje projekata zanemarljivo su mali u odnosu na benefit koji primena sistema može ostvariti.

„U ovom projektu radi se pre svega o udruženju sredstava naše lokalne samouprave i pokrajinskog sekretarijata kroz projekat koji potpomaže razvijanju elektronske uprave našeg grada. Bez obzira što je Sremska Mitrovica 2015. godine od strane Ministarstva državne uprave i lokalne samoupravu proglašena kao najbrža rastuća elektronska uprava u Srbiji to nije dovoljno, na ovaj način ćemo moći da objedinimo sve one projekte koje želimo da realizujemo na prostoru našeg grada, sve institucije će biti u prilici da kroz jednostavnu aplikaciju unesu sve podatke i to je nama od velikog značaja, jer na taj način mi možemo da pratimo njihove projekte, faze njihove realizacije, sjedne strane, a druge da ostvarimo i određene uštede“, na konferenciji rekao je Tomislav Janković, zamenik gradonačelnika Sremske Mitrovice.

On je dodao da će na početku aplikacija biti dostupna donosiocima važnih odluka u gradu, zaposlenima u lokalnoj administraciji, ali i potencijalnim investitorima koji žele da ulože u naš grad, ali naglašava da će vremenom pristup aplikaciji biti omogućen i mnogim dugima.

Grad Sremska Mitrovica uvođenjem ovog sistema dobija alat koji omogućava realizaciju svih aktivnosti u vezi sa projektima počev od nastanka same projektne ideje do finalne realizacije i istovremeno daje snažan impuls realizaciji strateških prioriteta i ključnih projekata koji su definisani Strategijom održivog razvoja Grada Sremske Mitrovice 2010-2020 god.

Tanja Mijailović ispred Regionalne razvojne agencije Srem, rekla je da ta ustanova softver, osnosno aplikaciju koja se pokazala kao jako dobra koristi već unazad četiri godine i da je pored Sremske Mitrovice aplikacija iplementirana u još tri opštine i to u Šidu, Pećincima i Staroj Pazovi.

Ukupna vrednost projekta je 956.330,00 dinara, a finansiran je od strane Pokrajinskog sekretarijata za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu sa 800.000 dinara i Grada Sremska Mitrovica sa 156.330,00 dinara. Partner na projektu je Regionalna razvojna agencija „Srem“.

Možda Vam se svidi i