Sremska Mitrovica – Krajem prethodne godine na konferenciji za medije koja je održana u Javnom komunalnom preduzeću „Komunalije“ u Sremskoj Mitrovici bilo je reči i o naplata potraživanja ovog mitrovačkog preduzeća.

Kako je na konferenciji objasnio direktor „Komunalija“ Radoslav Jevremović tokom 2015. godine bili su evidentni problemi vezani za napatu usluge odvoženja komunalnog otpada sa seoskih područja.

„Problem sa naplatom odnošenja komunalnog otpada iz sela se postepeno rešava, ljudi polako počinju prihvataju novu obavezu i da shvataju da je to nešto normalno i u skladu sa tedencijama Republike Srbije“, rekao je Jevremović govoreći o ovom problemu.

Zastava JKP Komunalije

Naplata ove usluge počela je da se povećava kako je godina odmicala, a prema rečima prvog čoveka „Komunalija“ očekivanja su da se u narednom periodu naplata odvoženja komunalnog otpada vrati na nivo na kojem je bila pre uvođenja usluge odvoženja komunalnog smeća sa seoskih područja.

Naplata izvršenih usluga i u drugim sektorima „Komunalija“ je solidna, čak šta više naplata usluga Parking servisa više nego udvostručena otkako su cene parkiranja snižene.

„Uvek postoji jedan broj ljudi koji u nekom periodu ne mogu da izmire svoje obaveze, naše preduzeće gleda da im u tim slučajevima maksimalno izađe u susret, da se napravi neki program po kojem će dužnici svoje obaveze izmiriti. Ono što je bitno jeste da čovek prihvati da izmiruje obaveze, jer ukoliko ne uradi to mi smo primorani da pokrećemo predloge za izvršenje“, objašanjava Jevremović.

U prethodnom periodu Mitrovčanima je poslat veliki broj opomena da izmire svoja dugovanja, koje su prema rečima Jevremovića u velikoj meri urodile plodom.

„Ljudi moraju da prihvate da izmiruju svoje obaveze, a na one koji to nisu u mogućnosti da učine apelujem da dođu u naše prostorije kako bi napravili plan i program po kojem će to moći da učine“, za kraj rekao je Jevremović.

Možda Vam se svidi i