Mitrovčanima dostupna nova e-usluga

Od strane Ozon
0 komentar

Sremska Mitrovica – Danas je u Gradskoj kući na konferenciji za medije načelnik Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove Miroslav Jokić, predstavio novu e-uslugu u okviru elektronske uprave Grada Sremska Mitrovica. U pitanju je usluga pod nazivom “Moj predmet” koja će omogućiti građanima da elektronskim putem provere u kojoj fazi rešavanja se nalazi njihov zahtev.

“Reč je o usluzi “Moj predmet” koji omogućava našim građanima da potpuno elektronskim putem sa svog računara, na poslu, kod kuće, pa i u kafiću provere u kojoj fazi se nalazi rešavanje njihovog zahteva koji su dostavili nadležnoj upravi. Takođe, ova usluga omogućava da naši građani sve informacije o predatom zahtevu dobijaju putem sms poruke ili putem emaila”, rekao je Jokić i dodao da je ovo jedna revolucionarna usluga koja će omogućiti građanima da na jedan efikasan način kontrolišu šta se dešava sa njihovim predmetom i koja je brzina rešavanja istog.

moj-predmet-sa-izmenama-01-1

Jokić je objasnio da se aplikaciji pristupa preko zvaničnog sajta Grada Sremska Mitrovica, na kojem postoji poseban baner MOJ PREDMET. Pristup svojim predmetima građani vrše unošenjem broja predmeta i šifre koju dobijaju od gradskih služenika prilikom podnošenja zahteva.

1212

“Cilj uvođenja e-usluga, pa samim tim i ove jeste omogućavanje svim građani Sremske Mitrovice da svoja prava ostvare na jedan brz i efikasan način bez dolaska u prostorije uprave i dugog čekanja u redovima”, rekao je Jokić.

Za kraj konferencije načelnik je rekao i da Mitrovčani nisu u potpunosti upoznati sa svim prednostima koje mogu imati od elektronske uprave, ali da je za naredni period u planu jedna agresivna medijska kampanja koja će tu sliku da promeni.

You may also like