Sremska Mitrovica/Beograd – 35. Međunarodni sajam turizma, koji je okupio više od 1.000 izlagača iz 46 zemalja, juče je zatvoren.
Na održanom sajmu, štand Turistička organizacija Grada Sremska Mitrovica bio je najposećeniji u hali broj 4.
Turistička organizacija Grada Sremska Mitrovica, tokom trajanja sajma upoznala je posetioce sa bogatim kulturnim i istorijskim potencijalima grada.
Znatiželjni posetioci najviše su se interesovali za Carsku palatu, kao i proizvode od magarećeg mleka koji se proizvode u Zasavici.
Prvog dana sajma, štand Turističke organizacije Grada Sremska Mitrovica posetio je zamenik gradonačelnika, Tomislav Janković, koji je tom prilikom rekao da su sajmovi jedno lepo mesto i prilika da se prikažu turistički potencijali jednog grada.
“Sremska Mitrovica će i ove godine da se predstavi u najboljem svetlu. Mi smo početkom ove godine izradili jedan turistički bilten gde smo predstavili sve potencijale grada, zatim smo potpisali ugovor sa Nacionalnom revijom Srbija gde će tokom ove godine biti prezentovan Grad Sremska Mitrovica, ” rekao je Tomislav.
Tomislav Janković je dodao da je optimista po pitanju razvoja turizma u našem gradu u narednim godinama iz razloga što će ove godine biti izgrađen i hotel u Sremskoj Mitrovici.
Priliku da se Sremska Mitrovica prikaže u najboljem svetlu imaće u mesecu septembru, kada će biti održana centralna manifestacija obeležavanja Milanskog edikta.
Zemlja partner ovogodišnjeg sajma turizma bila je Nemačka, koja je prošle godine prvi put na Beogradskom sajmu predstavila svoju turističku ponudu.