Po istraživanjima Stratedžika usluge JKP “Vodovod” građani ocenili najboljom ocenom

Sremska Mitrovica – Prema istraživanjima Stratedžik marketinga, JKP “Vodovod” iz Sremske Mitrovice ocenjeno je kao najbolje preduzeće koje pruža usluge u gradu.
80 % potrošača u Sremskoj Mitrovici zadovoljno je kvalitetom usluga vodosnabdevanja i kanalizacije koju dobijaju za svoj novac.
Istraživanje Stratedžik marketinga rađeno je krajem juna 2009 godine u okviru prve faze KFW programa.Ovo su odlični rezultati, a u JKP “Vodovod” smatraju da bi ukupni rezultati sada mogli biti još bolji, s obzirom na realizovane investicije u poboljšanje kvaliteta vodosnabdevanja u protekle dve godine.
Ovo je jedno veliko priznanje, jer JKP Vodovod radi u službi gradjana, u proteklom periodu uloženo je dosta sredstava u poboljšanje vodosnabdevanja a sve sa ciljem da gradjani Sremske Mitrovice budu zadovoljni uslugama koje pruža JKP “Vodovod”, istakla je Vesna Vladisavljević tehnički direktor JKP “Vodovod”.
U odnosu na druge javne usluge, usluge vodosnabdevanja su prema oceni Mitrovčana po kvalitetu u rangu sa telefonskim uslugama, a značajno bolje su ocenjene od snabdevanja električnom energijom, prikupljanja smeća, kanalizacije, daljinskog grejanja, pogrebnih usluga, čišćenja ulica, javne rasvete, javnog prevoza, ulica i puteva, parking servisa.
U periodu ispitivanja većina potrošača je primetila relevantna poboljšanja u boljem pritisku, manjim prekidima u snabdevanju vodom, efikasnijim popravkama pucanja cevi kao i zameni starih vodomera.

You May Also Like