Sremska Mitrovica – Od jutros u svim radnjama „Maksija“ za 30 dinara biće jeftiniji svinjski but bez kostiju, čajna kobasica za 100, „pampers“ pelene za 42, a „lenor“ omekšivač za 37 dinara.

– Ovo je samo početak snižavanja cena u našoj kompaniji, pa će i dalje naši kupci moći da pazare proizvode po nižim cenama – izjavio je David Vander Šuren, generalni direktor „Delez grupe“ za Srbiju, BiH i Crnu Goru.

On je dodao da „Delez grupa“ na srpskom tržištu želi da se predstavi konkurentnim cenama visokokvalitetnih proizvoda u ugodnom okruženju za kupce.

– Analizirali smo šta potrošači najčešće kupuju u našim radnjama, pa ćemo velikoj većini tih proizvoda sniziti cene – rekao je Vander Šuren.

Vander Šuren je najavio da će do kraja oktobra u radnje „Maksija“ stići nova belgijska robna marka “365” koji uglavnom čine prehrambeni proizvodi.

Robna marka “Premija” i dalje će se prodavati u radnjama „Maksija“, ali će uz logo biti dodat mali lav, koji je simbol „Delez grupe“.

Pod pečatom ove marke u „Maksiju“ će se naći, na primer, tajlandska hrana, kroketi sa sirom, maslinovo ulje, belgijski eurokrem, ali će na belgijsku čokoladu kupci iz Srbije morati ipak još da čekaju.

Marka 365 je razvijena u sadarnji sa lokalnim proizvođačima iz Belgije, Luksemburga, ali i Grčke i Rumunije, pa rukovodstvo kompanije veruje da će i biti uključeni i proizvođači iz Srbije.

„Maksi“ u Srbiji ima 15.000 zaposlenih, milion kupaca svake nedelje i iz „Deleza“ tvrde da nakon preuzimanja prodajne mreže od Delte neće biti otpuštanja.

Možda Vam se svidi i