Počeli sa radom šalteri MUP-a u Sremskoj Mitrovici

Od strane Ozon
0 komentari

Sremska Mitrovica – Šalteri Uprave za upravne poslove Ministarstva unutrašnjih poslova u policijskim upravama i stanicama, na kojima građani mogu podneti zahteve za izdavanje ličnih dokumenata i obaviti druge poslove otvoreni su od ponedeljka, 11. maja.

Šalteri MUP-a u Sremskoj Miitrovici su takođe počeli sa radom, a svoja prava građani na njima mogu ostvariti uz poštovanje svih propisanih mera zaštite. Građani mogu podnositi zahteve za izradu lične karte i pasoša, prijavu promenu prebivališta. Zahteve za produženje važnosti registracija automobila mogu podneti na svim tehničkim pregledima, dok neophodne radnje za uvoz automobila, prvu registraciju, promenu vlasnika i bilo kojih drugih podataka u saobraćajnim dozvolama mogu direktno obaviti na šalterima službi.

Nešto više o ovoj temi rekao je Vasilije Jovešković, šef Odseka za upravne poslove PU u Sremskoj Mitrovici. On je pre svega apelovao na građane da ukoliko su u mogućnosti termine za podnošenje zahteva zakažu elektronskim putem preko portala eUprava.

„Molimo građane koji dolaze na naše šaltere da poštuju socijalnu distancu i sve druge mere zaštite, da koriste maske i rukavice. Ove mere su istaknute na svim ulazima naših prostorija i neophodno je da se poštuju kako zbog zaštite naših građana, tako i zbog naših službenika. Građane još molimo za strpljenje, jer nama nikako nije odgovaralo ovih 50 dana što se nije radilo sa građanima, prvo zbog njih, a drugo i zbog preopterećenja koje se sada javlja na šalterima. Podsećam da je svoje termine moguće zakazati elektronskim putem i apelujem na građane da pomognu sami sebi, a i nama, da iskoriste ovu mogućnost i zakažu sebi termine, pogotovo za dobijanje lične karte i pasoša. Znam da nisu svi građani vični kompjuterima, internetu i zakazivanju neka im pomognu mlađi koji to poznaju”, rekao je Jovešković.

On je podsetio da je radno vreme sedišta Policijske uprave u Sremskoj Mitrovici svakim radnim danom od 07:30 do 15:30 časova i subotom od 07:30 do 12:00 časova, a u ostalim policijskim stanicama Srema od 07:30 do 13:30 časova.

Lična dokumenta kojima je istekao rok važenja za vreme vanrednog stanja, važiće do izdavanja novih, za zahteve koji budu podneti u roku od 30 dana od prestanka vanrednog stanja.

Možda Vam se svidi i